Ode aan al het bezoek!!!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robert Peeters - WaarBenJij.nu Ode aan al het bezoek!!!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robert Peeters - WaarBenJij.nu

Ode aan al het bezoek!!!!

Door: Robert Peeters

Blijf op de hoogte en volg Robert

10 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Allereerst wil ik even iedereen heel heel heel erg bedanken voor het bezoekje dat jullie hebben gebracht, dit doe ik namens mij en namens London. Ik hoop dat jullie het allemaal een beetje naar jullie zin hebben gehad in mijn Polenhuis(Salcombe Road) en in London.
De eerste die ik mocht verwelkomen in Salcombe Road waren Len en Linda, hun waren een weekendje in London en niet te beroerd om een dagje langs te komen bij Salcombe Road, om de dag waardig af te sluiten zijn we richting The Penthouse gegaan om hier nog even keihard te clubben. We gingen voor The Penthouse, The Penthouse is een van de meest exclusieve clubs in London waar je een fles Bacardi mag kopen tegen de redelijke prijs van € 150 of een fles champagne voor € 350. Ik moet zeggen dat ik het ECHT WEL naar mijn zin heb gehad ook al was een biertje zo duur dat iedere slot +/- 1 pond kosten.

Hopelijk hebben jullie je ook vermaakt en tot februari!!!!

Thanks

De tweede ronde bezoek bestond uit Rick, Lydie en Mikkels. Deze heb ik ’s morgens om 8 uur opgehaald van Liverpoolstreet. Ik heb ze even mijn schitterende huis laten zien en daarna zijn we gelijk de stad in gegaan. De planning voor die dag was om de stad te laten zien, dit liep behoorlijk mis toen Mike op het idee kwam om de kroeg in te gaan om 2 uur ’s middags. Het idee stadswandeling werd het idee kroegentocht(wat ik zelf ook veel beter vond). Dit idee hebben we volgehouden tot ongeveer 2 uur ’s nachts, toen werd het echt tijd om naar huis te gaan omdat ik de dag erna moest werken. De dag erna moest ik werken dus zijn ze zelf de stad ingegaan, toen ik thuis kwam zijn we ons klaar gaan maken om de club in te gaan. We zijn geëindigd in the sound, een club waar we ons meer dan prima hebben vermaakt.
Omdat het de dag erna zondag was en hun terug moesten vliegen op maandag morgen hebben we eerst de stadstour gehouden door heel London en zijn daarna naar de kroeg gegaan bij ons in de straat, omdat het bezoek geen zin had om te slapen zijn we in de kroeg gebleven tot 3 uur ’s nachts waarna ik ze gelijk bij Liverpoolstreet heb afgezet om het vliegtuig te pakken.

Mike, Rick en Lydie thanks voor jullie bezoek, het was heel zwaar maar wel ZO VET!!!!

Thanks
Ps: een wonder dat jullie nog door de douane zijn gekomen met die alcoholgeur ;-)

De derde ronde bezoek dat ik mocht ontvangen was mijn eigen moeder, zij is een weekendje lang geweest om mij op te zoeken en haar broer en zus. Toen mijn moeder hier was hebben we veel bij mijn tante gezeten en veel gesocialiseerd. Aardig als mijn moeder is had ze me een aantal cadeaus meegenomen vanuit Nederland. Thanks daarvoor en Rita ook bedankt voor de parfum en de kaart ;-). Naast het socializen zijn we ook nog een dag gaan shoppen bij Oxford street en toen was het alweer tijd voor mijn moeder om terug te gaan naar NL. Het was een kort maar krachtig bezoek.

Moeders thanks voor je bezoek en doe vaders de groeten van me.

Het vierde bezoek dat ik mocht verwelkomen in mijn polenhuis/London was Stance. Zij zou voor 10 dagen langskomen vanuit Amerika.
Omdat ze langs kwam wou ik toch een aantal coole dingen plannen. We hebben van alles gedaan waaronder uiteraard naar de clubs, London bezichtigd, oxford street en nog veel meer. Ik ga jullie alleen lastig vallen met de vetste dingen.
Omdat deze meid helemaal gek is van Kings of Leon en deze toevallig hier op zouden treden in de tijd dat ze hier was leek het me niet meer dan gepast om hier kaarten voor te kopen als kerstcadeau. Toen het eenmaal zover was en het mij was gelukt om 1 maand lang niet te vertellen wat ik voor haar had gekocht kwamen we bij de o2 arena(concerthal) aan waar we ook nog eens bijna te laat waren. Op het station bij de o2 arena hoor ik de hele tijd dat iemand omroept ‘kings of leon’ ‘kings of leon’ toen ik goed luisterde hoorde ik ‘kings of leon postponed’(ik dacht: wtf is postponed)
Uiteindelijk kwam het er dus op neer dat het kings of leon concert NIET doorging. Dit was wel de grootste deceptie die ik tot nu toen heb meegemaakt in London.Er was een tourbus in vuur en vlam opgegaan waardoor de kings of leon niet op konden treden. Omdat we toch in de o2 waren zijn we als alternatief maar naar de film gegaan. Lang niet zo vet als Kings of Leon maar het was tenminste iets.
De dag voordat ze terug zou vliegen zijn we nog bij les miserables geweest. Van veel mensen heb ik gehoord “als je in London bent, dan MOET je naar het theater”. Prima, dan doen we dat toch. Eerlijk gezegd vond ik les miserables echt vet. Ik had niet verwacht dat ik een musical zo vet zou vinden.
Zoals eerder gezegd hebben we nog veel meer dingen gedaan en gezien in die 10 dagen. Als ik jullie hier ook nog mee lastig ga vallen wordt het wel erg langdradig.

Stance hopelijk heb ook jij je een beetje vermaakt in London!!!

No hard feelings

De dag nadat Stance weg was is broeder Sjaak langsgekomen om een paar dagen met me te hangen in London. De eerste dagen hebben we rustig aan gedaan omdat de rest van de groep op vrijdag zou komen voor NYE. We hebben veel in het huis gehangen en hebben wat kroegen bezocht bij ons in de straat. Op vrijdag kwam de entourage van Sjaak aan in London. Chantal(vriendin Peter) Dennis, Loes(vriendin Dennis) en de vriendinnen van Loes en Chantal. In totaal waren er 9 man op bezoek. Omdat deze niet allemaal in mijn huis konden slapen zijn we met zijn alle in een hostel blijven slapen tijdens het weekend van NYE. Wat er met NYE zelf is gebeurd zal ik later nog vertellen. In een zin kan ik hierover zeggen. Het was niet zo’n succes. De dag na NYE heb ik als tourguide iedereen London door geleid en ze het grootste gedeelte van London laten zien. ’s Avonds, je raad het al, zijn we de club weer in geweest. De dag erna hebben ze zelf de rest van London bekeken en ben in hun ’s avonds op gaan zoeken om nog wat afscheidsdrankjes te doen. De entourage is naar huis gegaan en Dennis en broeder Sjaak zijn nog wat langer gebleven.De overige dagen hebben we besteed aan onder andere museums die echt retesaai zijn, covent garden en voetbal stadiums. Peter is Dinsdag naar huis gegaan en Donderdag was het alweer tijd om Dennis uit te zwaaien.

Jullie ook ALLEMAAL bedankt voor jullie bezoek en ik spreek jullie over een maand weer!!!

Thanks

Voor al het bezoek: Thanks dat jullie langs zijn gekomen!!!
Voor al het bezoek dat me nog op komt zoeken: jullie zijn van harte welkom!!!(We doen gewoon weer een stadstour alsof het mijn eerste is ppppfffffff ;-)

Excuses dat ik zo lang niks meer op mijn waarbenjij.nu heb gezet maar nu weten jullie waarom.

Cheers

Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=RFXEIRSJ

• 10 Januari 2011 - 09:55

Ilse:

Robert wat vet allemaal zeg! Volgens mij ken je Londen dalik helemaal uit je hooft met al die touren die je geeft. Ik kan helaas niet langskomen vanwege geld en tijd maar ik zal je verhalen goed volgen hier op de site! Geniet nog van al je dagen daar en je aanstaande bezoek en tot snel alweer!! XX

• 12 Januari 2011 - 18:13

MIKKELS:

HAHA vet bear vet vet! en wat een foto verzameling heb je zeg! Gaat je zeker geld opleveren!