Operatie: Doei Graeme!!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robert Peeters - WaarBenJij.nu Operatie: Doei Graeme!!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robert Peeters - WaarBenJij.nu

Operatie: Doei Graeme!!!

Door: Robert Peeters

Blijf op de hoogte en volg Robert

10 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zoals jullie in een van mijn vorige verhalen hebben gelezen wonen wij samen met een mentaal gestoorde kerel(wat in het engels veel beter klinkt ‘metally ill’) genaamd Graeme. Deze Graeme woont al 5 jaar in salcombe road voor camelot. In die 5 jaar heeft hij al heel wat strijd gehad met stagiaires die in en uit lopen. De meest opvallende gebeurtenissen zijn toch wel het voorval dat 2 jaar geleden gebeurde. Graeme woonde samen met een stagiair die het douchegordijn altijd naar links hing in plaats van naar rechts(heel irritant allemaal). Als reactie hierop is Graeme helemaal overstuur naar het camelot kantoor gegaan om even een goed gesprek te houden met camelot en zijn klacht te vertellen(hier werd officieel bekend dat deze man echt een probleem had). Zoals je kan begrijpen werd hij behoorlijk uitgelachen bij camelot en werd zijn klacht niet serieus genomen. De tweede escalatie met Graeme gebeurde ongeveer 1 jaar geleden toen een stagiair in ZIJN keuken was(dat kan natuurlijk ook echt niet). Deze stagiair kregen alle pannen die graeme maar kon vinden naar zijn hoofd gegooid(dit waren behoorlijk wat pannen). Voor deze actie heeft Graeme een officiële waarschuwing gekregen van Camelot en voortaan moest hij opletten met zijn acties anders werd hij het huis uitgezet. Afgelopen week was het zover, de druppel die de emmer liet overlopen.
Omdat we de afgelopen weken behoorlijk wat bezoek hebben gehad zijn de deuren iets vaker (hard) dichtgeslagen dan normaal, nuchter als Graeme is liep hij iedere keer als er een deur klapte vuurrood aan. Joost(stagiair) die ook in Salcombe Road woont had de pech dat hij even naar zijn kamer moest, nadat er een deur snoeihard dicht was geklapt. Dubbelpech eigenlijk want hij kwam ook nog Graeme tegen die vuurrood was geworden, Joost moest het ontgelden en na behoorlijk wat woorden kreeg hij een schaar naar zijn hoofd gegooid. Ik zeg het nog maar een keer, een SCHAAR naar zijn hoofd gegooid. De dag erna is dit voorval op het kantoor besproken en is besloten om Graeme uit zijn huis te zetten, de schaarwerp actie van Graeme ging volgens vele veel te ver.

De termination letter(oprotbrief) voor Graeme gaat volgende week de deur uit. Voor dat deze bij Graeme op de deurmat ligt willen ze ons(Joost en mij)verplaatsen naar een veilige property van Camelot. De reden dat alleen wij naar een andere property moeten is omdat wij met hem samen wonen op de onder verdieping van het pand.
Omdat niemand weet wat deze man gaat doen na het ontvangen van deze termination letter zijn Camelot en wij zelf bang dat hij helemaal doordraait. Om eerlijk te zijn ben ik zelf ook bang dat hij deze keer met messen gaat gooien ipv scharen of gewoon iemand van ons vermoord in onze slaap(dit meen ik serieus).

Operatie: Doei Graeme
- Termintation letter naar Graeme ondertekend door directeur, accountmanager en guardianmanager
- Joost en Robert hun veiligheid garanderen door ze te verplaatsen naar een andere property asap.
- Overige stagiaires veilig stellen door sloten te zetten op alle deuren waaronder de deur naar de bovenverdieping.
- Overige stagiaires een gebiedsverbod geven voor de onder verdieping
- Robert en Joost onderhouden in de twee weken vertrektijd die Graeme krijgt.
- Vertrek Graeme
- Robert en Joost terug naar Salcombe Road

Voor deze ellende krijgen we uiteindelijk we'll wat terug:
Voordelen vertrek grahame.
-Geen gezeur over kleine dingen
-Extra woonkamer
-Extra keuken
-Extra slaapkamer
-Deur naar de tuin
-Opslag kamer
-Met deuren slaan
-Douchen om half 8

Nadelen

Als ik deze komende weken niet bereikbaar ben via internet zit ik ondergedoken voor Graeme in een schuilbunker ;-)

Ciao

• 10 Januari 2011 - 08:37

Juliette:

Zoooo dan..die Graeme lijkt me idd niet zo'n aangename gast. Wat een gek! Ik vind het dan ook een prettig idee om te weten dat deze verdwenen is als we naar Londen komen waar jij je dagtourtje weer mag uitvoeren idd alsof het je eerste keer is . Want als ik geen enthousiasme proef tijdens de rondleiding ben je de sjaak ;) Lisanne komt miss ook nog mee btw! Maar dat wist ze nog niet zeker.
    Amuseer je in je schuilbunkertje en tot in Londen!

X

• 10 Januari 2011 - 09:59

Ilse:

hahaha je verslag is echt te grappig! Maar ik ben blij dat ook aan jou veiligheid bedacht wordt zodat je weer heel terugkomt naar zaerum!

• 10 Januari 2011 - 10:54

Lisan:

HILARISCH!

• 12 Januari 2011 - 19:55

Hahaha, Metaly ill mo'fucker :P Over 2 weken issie hojjeeeeeeeee

• 15 Januari 2011 - 14:35

John Mills:

Maar wat Graeme allemaal doet is wel goed bedoeld, hoor! Uiteindelijk wil hij dat het gewoon goed met ons gaat. Hoooooiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeee