I'm coming home!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robert Peeters - WaarBenJij.nu I'm coming home!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robert Peeters - WaarBenJij.nu

I'm coming home!!

Door: Robert Peeters

Blijf op de hoogte en volg Robert

04 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen


Zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen ‘er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan’. Het voelt als de dag van gisteren dat ik vol verwachtingen een nieuw avontuur aanging in London. Het voelde onwerkelijk dat we echt het vliegtuig ingingen en 3,5 maanden in London gingen overleven. Overleven was het, het viel nog niet mee om iedere dag met een suffe kop naar het werk te gaan vanwege de avond ervoor. Als ik er nu op terug kijk heb ik echt een top tijd gehad in London, het werk was uitdagend(bijv: guardians gerust stellen terwijl ze je bedreigen met de woorden ‘If you don’t help me, i will cut your balls of with a machete) en tegelijk het functioneren als project coordinator zoals mijn manager het mooi kan zeggen. Het aansturen van mensen op het project zelf en alle ‘issues’die je tegenkomt tackelen.
Deze dingen waren okay, maar het allerbelangrijkste was toch echt het leven in London zelf. Het hangen in Salcombe Road met de huisgenoten, het door de stad reizen met Eric en het chille bij mijn tante met Dennis. Het door de stad reizen met Eric eindigde uiteindelijk altijd in de kroeg. Als we de planning hadden om kleren te scoren bij Oxford Street zaten we op het eind van de avond in een kroeg bij The Monument zonder ooit bij Oxford te zijn geweest. Hoe dit precies kwam?? Geen idee maar het beviel me prima. Het chille bij mijn tante eindigde eigenlijk ook altijd met een blikkie bier in de hand en een avond slap lullen, beviel me ook prima.
Al dit bier heeft wel zijn tol geëist, in de 3 maanden dat ik hier in London ben geweest ben ik +/- 10 kilo aangekomen maar het was het waard ;-). Als ik thuis kom ga ik het er maar gelijk vanaf sporten en weer normaal leven.
Ik ga hier met een dubbel gevoel weg, ik zal London als stad zeker gaan missen, er is hier zoveel te beleven en je hoeft je nooit te vervelen, het stappen op leicester square, het hangen in de marcies, het koffie drinken bij de pakistaan om de hoek, het uren zoeken naar muziek in de HMV.
aan de andere kant heb ik ook zin om weer thuis te zijn. Mijn vrienden en familie weer te zien, ouderwets 7de hemel te drinken en bruin brood met hollandse kaas te eten.

London in één zin:
London is goed voor de ziel maar slecht voor de gezondheid

Tot Morgen!!

Ciao

  • 04 Februari 2011 - 14:15

    Hetty:

    Nog even en dan mag je de Sevenumse boerenlucht weer inademen.
    Ik heb genoten van je reisverslagen, en je foto's.
    Tot ziens

  • 04 Februari 2011 - 15:34

    Cris:

    haha mooi verhaal, goeie reis terug!

  • 04 Februari 2011 - 18:44

    Super Van Der Fries:

    Het was wel keizwaar allemaal natuurlijk. Het door de stad reizen was echt vette shit, die keer bij de monument sloeg echt helemaal nergens op!!! Hoooiiijjeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Internship London

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2011

I'm coming home!!

10 Januari 2011

Operatie: Doei Graeme!!!

10 Januari 2011

Ode aan al het bezoek!!!!

14 December 2010

Het fantastische Russel Square

23 November 2010

Ja maar, wat is er eigenlijk te zien in London?
Robert

Actief sinds 14 Nov. 2010
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 13178

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 25 Juni 2014

Study Abroad

22 Juli 2013 - 07 Januari 2014

Internship Kuala Lumpur

22 Oktober 2010 - 07 Februari 2011

Internship London

Landen bezocht: