I'm coming home!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robert Peeters - WaarBenJij.nu I'm coming home!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robert Peeters - WaarBenJij.nu

I'm coming home!!

Door: Robert Peeters

Blijf op de hoogte en volg Robert

04 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen ‘er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan’. Het voelt als de dag van gisteren dat ik vol verwachtingen een nieuw avontuur aanging in London. Het voelde onwerkelijk dat we echt het vliegtuig ingingen en 3,5 maanden in London gingen overleven. Overleven was het, het viel nog niet mee om iedere dag met een suffe kop naar het werk te gaan vanwege de avond ervoor. Als ik er nu op terug kijk heb ik echt een top tijd gehad in London, het werk was uitdagend(bijv: guardians gerust stellen terwijl ze je bedreigen met de woorden ‘If you don’t help me, i will cut your balls of with a machete) en tegelijk het functioneren als project coordinator zoals mijn manager het mooi kan zeggen. Het aansturen van mensen op het project zelf en alle ‘issues’die je tegenkomt tackelen.
Deze dingen waren okay, maar het allerbelangrijkste was toch echt het leven in London zelf. Het hangen in Salcombe Road met de huisgenoten, het door de stad reizen met Eric en het chille bij mijn tante met Dennis. Het door de stad reizen met Eric eindigde uiteindelijk altijd in de kroeg. Als we de planning hadden om kleren te scoren bij Oxford Street zaten we op het eind van de avond in een kroeg bij The Monument zonder ooit bij Oxford te zijn geweest. Hoe dit precies kwam?? Geen idee maar het beviel me prima. Het chille bij mijn tante eindigde eigenlijk ook altijd met een blikkie bier in de hand en een avond slap lullen, beviel me ook prima.
Al dit bier heeft wel zijn tol geëist, in de 3 maanden dat ik hier in London ben geweest ben ik +/- 10 kilo aangekomen maar het was het waard ;-). Als ik thuis kom ga ik het er maar gelijk vanaf sporten en weer normaal leven.
Ik ga hier met een dubbel gevoel weg, ik zal London als stad zeker gaan missen, er is hier zoveel te beleven en je hoeft je nooit te vervelen, het stappen op leicester square, het hangen in de marcies, het koffie drinken bij de pakistaan om de hoek, het uren zoeken naar muziek in de HMV.
aan de andere kant heb ik ook zin om weer thuis te zijn. Mijn vrienden en familie weer te zien, ouderwets 7de hemel te drinken en bruin brood met hollandse kaas te eten.

London in één zin:
London is goed voor de ziel maar slecht voor de gezondheid

Tot Morgen!!

Ciao

• 04 Februari 2011 - 14:15

Hetty:

Nog even en dan mag je de Sevenumse boerenlucht weer inademen.
    Ik heb genoten van je reisverslagen, en je foto's.
    Tot ziens

• 04 Februari 2011 - 15:34

Cris:

haha mooi verhaal, goeie reis terug!

• 04 Februari 2011 - 18:44

Super Van Der Fries:

Het was wel keizwaar allemaal natuurlijk. Het door de stad reizen was echt vette shit, die keer bij de monument sloeg echt helemaal nergens op!!! Hoooiiijjeee